Мапа сайту - ІРЦ Іллінівської ОТГ
- Головна
-
Новини
- 11 лютого - День Безпечного Інтернету. Навчально-методичні ресурси
- Чат-бот «ЕкоБульбашка» від НЕНЦ для поширення екологічних знань та формування свідомого ставлення до природи серед дітей
- Інформація для вчителів інклюзивних класів
- Вітаємо із Днем Соботності України!
- Командна взаємодія Іллінівського ОЗЗСО та Іллінівського ІРЦ.
- Команда психолого-педагогічного супроводу Новогродівського ЗЗСО № 9
- Команда психолого-педагогічного супроводу Миколаївського ЗЗСО
- Командна взаємодія Іллінівського ІРЦ та колективу Новогродівського ЗЗСО №7
- Командна взаємодія Шахівського ЗЗСО та Іллінівського ІРЦ
- "Час для діалогу." - інформаційний захід для батьків
- Обережно!!! Міни!!! Правила поведінки.
- Батькам про інклюзію
- Звіт про проведення заходів в рамках акції «16 днів проти насильства»
- 7 ПРОСТИХ ПРАВИЛ РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУ ДИТИНИ, які мають знати всі батьки:
- Поради логопеда батькам майбутніх першокласників
- Адвент-пригоди до Дня святого Миколая влаштували в Іллінівському ІРЦ
- Як підтримувати рухову активність учнів під час дистанційного навчання - поради вчителя-реабілітолога
- 3 грудня - день людей з інвалідністю
- Інфографіка “Порядок реагування на випадки булінгу”
- Скажемо разом !!! - насильству "Ні"!!!
- Фотогалерея
- Контакти
-
COVID-19
- Пам'ятка "Коронавірус"
- Як вберегтися
- Як потурбуватися про свій психосоціальний стан в умовах карантину
- Карантинні заходи
- Як вчителі можуть говорити з учнями про коронавірус (COVID-19) Практичні поради для розмов з дітьми, щоб заспокоїти та захистити їх
- Як вчителі можуть говорити з учнями про коронавірус (COVID-19) Практичні поради для розмов з дітьми, щоб заспокоїти та захистити їх
- Як вчителі можуть говорити з учнями про коронавірус (COVID-19) Практичні поради для розмов з дітьми, щоб заспокоїти та захистити їх
- Як вчителі можуть говорити з учнями про коронавірус (COVID-19) Практичні поради для розмов з дітьми, щоб заспокоїти та захистити їх
- Заклади освіти
-
Про ІРЦ
- Фінансова діяльність
-
Нормативно-правова база
-
Закони України
- Постанова Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
- Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році
- Про реабілітацію інвалідів в Україні (06.10.2005)
- Провнесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу (06.07.2010)
- Про загальну середню освіту (1999р.)
- Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні (21.03.1991)
- Конституція України
-
Нормативно-правова база на період дії воєнного стану
- Про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» модельним навчальним програмам
- Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану
- Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр
- Про скасування Всеукраїнського конкурсу «Ерудит» серед здобувачів освіти з порушенням слуху 12-х (13-х) класів
- Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами
- Про внесення змін у додаток до наказу МОН від 26.04.2022 № 383
- Про видання підручників рельєфно-крапковим шрифтом
- Нормативно-правова база на період дії воєнного стану
-
Закони України
- Статут
- Річний план
- Звіт ІРЦ за 2024
- Адміністрація та педагогічний колектив
- Інформація щодо проходження комплексної оцінки онлайн
-
Інклюзивне навчання
- Освітні труднощі і рівні підтримки
-
Нормативне забезпечення інклюзивної освіти
-
Закони України
- Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання
- Конституція України
- Про реабілітацію інвалідів в Україні (06.10.2005)
- Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу (06.07.2010)
- Про загальну середню освіту (1999р.)
- Про освіту в новій редакції № 2145-VIII (2017 р.)
- Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні (21.03.1991)
-
Укази Президента України
- Указ Президента України “Про затвердження Національної стратегії у сфері прав людини” (від 25 серпня 2015 року №501/2015)
- Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями
- Указ Президента України «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року» (від 25 червня 2013 року №344/2013)
-
Постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України
- Постанова про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти і Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти у період воєнного стану
- Постанова Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. №1289 Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти.
- Постанова. від 13 жовтня 2020 р. № 956. Київ. Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гост
- Постанова Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 № 588 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах». Зміни
- Постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах».
- Постанова Кабінету Міністрів України від 25.08.2004 № 1096
- Постанова Кабінету Міністрів України від 23.04.2003 № 585
- Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 № 545
- Постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2013 № 607 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами».
- Постанова Кабінету Міністрів України від 08.07.2015 № 479 «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 р. № 1298».
- Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 і від 14 червня 2000 р. № 963
- Постанова Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. № 636 “Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти”
- ПОСТАНОВА КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 27 лютого 2019 р. № 129 “Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2019 році”
- Постанова Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 “Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти”
- Постанова Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. №635 “Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах вищої освіти”
- Постанова Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 №221 “Про затвердження Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр”
- 2018 рік
- Постанова Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 № 615 «Про затвердження Порядку використання у 2018 році коштів, передбачених у державному бюджеті на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами».
- Постанова Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 № 617 «Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів».
- Постанова Кабінету Міністрів України №88 від 21 лютого 2018 року « Про деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2018 році»
-
Накази Міністерства освіти і науки України
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.09.2018 № 977 «Деякі питання комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами».
- Наказ МОН України від 23.04.2018 № 414, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 травня 2018 р. за № 582/32034 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, я
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 03.05.2018 № 447 «Про затвердження Примірного переліку обладнання для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру».
- Наказ МОН України від 25.06.2018 № 693 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами»
- Наказ МОН України від 12.06.2018 № 627 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами»
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти».
- Наказ МОН України від 27.02.2019 р №27 “Про приймання системи автоматизованої роботи інклюзивно – ресурсних центрів”
- Наказ МОН України від 21.06.2019 № 873 “Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414”
- Наказ МОЗ України від 08.05.2019 р. №1060 “Про затвердження Критеріїв для розподілу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами та форми первинної облікової документації «Вис
- Наказ МОН України від 10.07.2019 № 955 “Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 січня 2016 року № 8”
- Наказ МОН України від 18.10.2019 № 1310 “Про затвердження типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог концепції “Нова українська
- Наказ МОН України від 01.04.2019 р №423 “Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, якінавчаються в інклюзивних та спеціальних групах закладів дошкільної освіти”
- Наказ МОН України від 17.05.2019 р. №671 “Про деякі питання організації навчання фахівців інклюзивно-ресурсних центрів”
- Наказ МОН України від 27.02.2019 р №27 “Про приймання системи автоматизованої роботи інклюзивно – ресурсних центрів”
-
Інструктивно-методичні листи Міністерства освіти і науки України
- Лист МОН України № 1/9-498 від 05.08.2019 р. «Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н. р.»
- Лист МОН України №1/9-501 від 01 вересня 2020 р. “Про особливості організації освітнього процесу в спеціальних, санаторних закладах загальної середньої освіти”
- Лист МОНмолодьспорту України від 02.01.2013 № 1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання».
- ЛИСТ МОН УКРАЇНИ ВІД 16 ЧЕРВНЯ 2020 Р. № 1/9-328 "ЩОДО МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ З ОРГАНІЗАЦІЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО КОНСИЛІУМУ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПОВТОРНОЇ КОМПЛЕКСНОЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОЦІНКИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ"
- Лист МОНмолодьспорту України від 18.05.2012 № 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах».
- Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах
- Лист МОНмолодьспорту України від 26.07.2012 № 1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання».
- Лист МОН України від 13.11.18 року № 1/9-691 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти».
- Лист Міністерства освіти і науки України від 10.01.2017 № 1/9-2
- Лист МОН України №1/11-1143 від 06.02.2019 р “Щодо встановлення тарифного розряду асистента вчителя”
- Лист МОНмолодьспорту України від 25.09.2012 № 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя».
- Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.
- Лист-роз’яснення МОН України від 05.02.2018 № 2.5.-281 «Роз’яснення щодо тривалості уроків в інклюзивних класах та функціональних обов’язків асистента учителя».
- Лист МОН України від 09.06.2016 № 1/9-293 «Про доступність дітей з особливими потребами до опорних навчальних закладів».
- Лист МОН України від 08.08.2013 № 1/9-539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами».
- Лист МОН України від 12.10.2015 № 1/9-487 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»
- Лист МОН від 25.06.2020№ 1/9-348 «Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти»
- Лист МОНмолодьспорту України від 28.09.2012 № 1/9-694 "Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням"
- Лист МОН України № 1/9-495 від 31 серпня 2020 р. “Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020-2021 навчальному році”
- Лист МОН України №1/9-219 від 23.04.2020 р. “Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину”
- посібник «Впроваджуємо інклюзію у закладі освіти»
- Листи, накази МОН
-
Закони України
- КППС
- Асистент вчителя
-
Корекційні програми
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями зору
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями слуху
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей із затримкою психічного розвитку
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями опорно-рухового аппарату
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з інтелектуальними порушеннями
- Бібліотека
- моніторинг якості інклюзивного навчання
- Чекліст керівника закладу освіти для проведення самооцінювання якості інклюзивного навчання
- Кабінет логопеда
-
Кабінет психолога
- Розвиток емоційно-вольової сфери
- Методи роботи з дітьми з ООП
-
Поради батькам
- Як допомогти учневі 1-4 класів у навчанні
- П'ятнадцять порад батькам дошкільнят
- Помилки, які допускають батьки в спілкуванні з дошкільнятами
- Техніки опанування емоцій
- КОНТЕЙНУВАННЯ ЕМОЦІЙ: ЩО ЦЕ ЗА ТЕХНІКА ТА НАВІЩО ВОНА ПОТРІБНА?
- Якщо матуся втомилась, а дитина хоче грати
- Маніпуляції не найкращій спосіб виховання
- Як зробити спілкування з дитиною доброзичливим
- Вправи для зняття напруги та подолання страху
- Вправа на зняття напруги та агресії «Крик в подушку»
- Поради щодо інклюзивного навчання на онлайн-уроках
- 6 порад, як пережити критичний період так, щоб зберегти душевні сили
-
Емоційна підтримка дітей під час війни
- 10 СПОСОБІВ ДОПОМОГТИ ДИТИНІ ВПОРАТИСЯ ЗІ СТРЕСОМ
- Поради батькам від UNICEF
- Вчимося жити у війні: поради психолога Олени Любченко
- Головні емоційні потреби: як виховати дитину зі стійкою психікою?
- Зі мною все ОК? Які думки, емоції і стани не повинні лякати під час війни
- Коли закінчиться війна? Як відповідати дітям на складні запитання
- Підтримка дітей під час війни: яких помилок уникнути?
-
Кабінет дефектолога
-
Поради батькам.
- ЯК НАВЧИТИ ДИТИНУ РАХУВАТИ: ПРОСТИЙ ГАЙД ДЛЯ БАТЬКІВ ВІД ОНЛАЙН-ШКОЛИ MATHEMA
- Якщо у дитини виникають труднощі з читанням та письмом
- Замість наказу - попередження
- Вправи для роботи з дітками з розладами аутичного спектру
- Розвиток сенсорних відчуттів у діток з ООП
- Методика Нумікон - універсальний спосіб навчити математики дитину з ООП
- ЯК ЗАБЕЗПЕЧИТИ СЕНСОРНЕ НАСИЧЕННЯ В СКЛАДНИХ УМОВАХ
- Поради педагогам
- Як навчати дитину з ООП.
- Коротко про нейрогімнастику нейрогімнастику
-
Поради батькам.
- Кабінет вчителя-реабілітолога
- Безбар'єрне середовище
- Запобігання та протидія проявам насильства
-
Охорона праці та безпека життєдіяльності
-
Повітряна тривога!
- Правила поведінки під час сигналу повітряної тривоги, якщо ви знаходитесь у людному місці.
- Правила поведінки під час сигналу повітряної тривоги якщо ви знаходитесь у громадському транспорті.
- Правила поведінки під час сигналу повітряної тривоги якщо ви знаходитесь на вулиці.
- Правила поведінки під час сигналу повітряної тривоги якщо ви знаходитесь на робочому місці.
- Алгоритм дій під час сигналу "повітряна тривога" для відвідувачів громадських закладів.
- Алгоритм дій під час артобстрілів
- Як поводитися під час обстрілів, хімічної атаки чи у паніці. Нагадуємо важливі правила
- Мінна небезпека
- Правила дорожнього руху
- Правила пожежної безпеки
-
Повітряна тривога!
- Протидія булінгу
-
Підтримка родин та дітей з ООП в умовах війського стану.
- тілесні техніки боротьби зі стресом
- Мультфільм ЮНІСЕФ Україна про мінну безпеку: лісовий скарб
- Обережно міни!!!
- ЯК ДОПОМОГТИ ДІТЯМ НЕ ЛЯКАТИСЬ СИРЕН: ПОРАДИ ПСИХОЛОГИНІ СВІТЛАНИ РОЙЗ
- Методичні рекомендації
- Як допомогти дитині впоратися з панічною атакою?
- Інформаційна безпека під час війни: покрокова інструкція для дітей
- Проєкт екстреного реагування на потреби дітей із труднощами розвитку або з інвалідністю.
- Допомога та підтримка дітям з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах воєнного стану в країні!
- Урок мінної безпеки, який ти не захочеш прогуляти
- Дистанційна робота
- Як відповідати дітям на складні запитання. Частина 2
- Як відповідати дітям на складні запитання. Частина 1
- Техніка самодопомоги
- Піклування про себе в надзвичайних ситуаціях
- Як не стати жертвою дезінформації
- Що має бути в аптечці, тривожна валізка
- Допоможемо дітям пережити війну
- Рекомендації психолога С.Ройз "Супергерої безпеки"
- Брошура "У разі надзвичайного стану або війни"
- Лист "Психологічна готовність до дій в надзвичайних ситуаціях"
-
Методичний супровід
- "Практичні прийоми підвищення ефективності інклюзивної освіти в умовах дистанційного навчання".
- Педагогічна онлайн-майстерня «Використання інтерактивних технологій в роботі корекційного педагога»
- Навчальний рік 2024 -2025
- Моніторинг реалізації ІПР
- Асистенти вчителів
- Методичне об'єднання 2023
- Методичні рекомендації щодо навчання осіб з ООП у 2023-2023н.р.
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
- Соціально-емоційна підтримка