A A A K K K
для людей з порушеннями зору
ІРЦ Іллінівської ОТГ

Поради педагогам, які працюють з дітьми з порушеннями опорно-рухового апарату.

Поради педагогам, які працюють з дітьми з порушеннями опорно-рухового апарату.

1. До першої зустрічі з дитиною проведіть бесіду з батьками про уподобання дитини, ії інтереси, улюблені заняття, ігри, з’ясуйте, які рухові навички у неї розвинені, під час якої діяльності вона  їх активізує.

2.Підготуйте інших учнів  до того, що з ними разом буде навчатися  учень із церебральним паралічем або іншими порушеннями  /його особливості, потреби, захоплення.

3. Розкажіть учням  у класі про будь-яке  спеціальне обладнання, яким користуватиметься учень;  переконайтеся у тому, що вони зрозуміли: спеціальне обладнання – це не іграшка.

4. Створіть такий дизайн кабінету, який би не перешкоджав мобільності учня з особливими потребами.

5. Переконайтеся у тому, що підлога рівна й на ній відсутні килими чи будь-які підвищення поверхні, що можуть зашкодити руху дитини в інвалідній колясці.

6. Змініть навчальний процес, наприклад приділяйте більше часу для виконання певних завдань.

7. Працюйте над розвитком навичок вербальної комунікації, використовуючи рольові ігри.

8. Пропонуйте допомогу учневі, але допомагайте, лише якщо він погодиться чи попросить про допомогу.

9. Знайдіть інші шляхи спілкування, якщо мобільність учня значно обмежена, наприклад, подумайте, чим можна замінити підведення рук.

10. У період навчання діти, які не можуть писати, можуть виконувати завдання на магнітні дошці або на комп’ютері. Такий підхід допомагає вчителеві  перевірити знання учня та учневі розвивати моторику верхніх кінцівок.

11. Під час переходу від завдання до завдання залишайте трохи часу на перепочинок і повторюйте зміст завдання декілька разів, звертаючи увагу на складні місця.

12. Забезпечте наявність необхідних спеціальних адаптованих пристосувань ,наприклад, таких, що допомагають утримати у руці ручку чи олівець, зошит для письма, комп’ютер, планшет.

13. Переконайтеся у тому, що учня залучають до соціальної діяльності, зібрань, свят та іншої групової діяльності  як у класі так і позашкільному житті. .

14. Дозволяйте учневі, за потреби, виконувати «стретчингові» рухи ( рухи на  розтягнення м’язів).

15. Підтримуйте та заохочуйте роботу дитини з корекційними педагогами.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень