"Практичні кейси інклюзивної освіти" - супервізія педагогів ЗЗСО
Сьогодні в Україні набуває розвитку процес супервізії в інклюзивній освіті, як процес професійної підтримки та професійного розвитку педагагів в умовах концепції Нової української школи.
26 вересня фахівці Іллінівського ІРЦ провели захід спрямований на реалізацію інклюзивної освіти в закладах ЗСО та супровід учнів з ООП на уроках. Було проговорено проблемні питання модифікації освітніх програм, побудова календарного планування та оцінювання учнів з ООП. На практичному показі фахівці ( консультанти) проілюстрували приклади уроків для учнів інклюзивної форми навчання з англійської мови, інформатики, математики та української мови . Фахівці (консультанти) висвітили оптимальну індивідуальної-диференційовану траєкторію/модель навчання учнів з ООП, яка б сприяла і розвитку навчальних здібностей учня з ООП, а також сприяла б професійному розвитку вчителя та асистентв вчителя, зорієнтованих на пріоритет якості інклюзивної освіти.